تبلیغات X
سفارش بک لینک
آموزش ارز دیجیتال
لباس خواب
ابزار تادیومی
خرید بک لینک قوی
صرافی ارز دیجیتال
خرید تتر
هنگ درام
فایل گپ
بیگ بلاگ
خدمات سئو سایت
آسال تهویه قم
نسلی نو
وبینو قم
چاپ ساک دستی پارچه ای
وی رمان
ال تی پارت
دکوراسیون منزل
دکوراسیون اتاق پذیرایی
دکوراسیون آشپزخانه کوچک
دکوراسیون آشپزخانه
دکوراسیون اتاق خواب
کابینت آشپزخانه
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه
دکوراسیون اتاق نشیمن
چاپخانه قزوین
برسادیس
استارتاپ
خرید ملک در دبی
آموزش خلبانی


چگونه می توان سینه های زیبا داشت ؟

چگونه می توان سینه های زیبا داشت ؟

چگونه می توان سینه های زیبا داشت ؟
بازدید : 24



بخشی حیاتی از جذابیت یک زن ، داشتن سینه های زیبا و سالم است که سمبل جنسیت و تغذیه کودک می باشد . سینه های زیبا و سالم ، هم برای خانم ها و هم دیگران مورد توجه است . مجله سلامتی راستینه ، به پرسش هایی در مورد سلامت سینه ها پاسخ خواهد داد


 سفت شدن نوک سینه

چرا نوک سینه ها بر اثر تحریک جنسی و سرما سفت می شود ؟

نوک سینه های خیلی از خانم ها نسبت به تغییر درجه ی حرارت و تماس بسیار حساس است و این مورد از نشانه های ارضای جنسی در زنان است . در واقع رشته های کوچک عضلانی درون نوک سینه به هنگام تحریک منقبض و همین امر موجب سفت شدن نوک سینه می شود .

 

مصرف قرص های ضدحاملگی

به تازگی مصرف قرص های ضدحاملگی را آغاز کرده ام و رنگ نوک سینه هایم تغییر کرده . آیا این امر غیر عادی ست ؟

یکی از عوارض جانبی مصرف قرص ضد حاملگی در خانم هایی که پوست روشن دارند ، قهوه ای یا پر رنگتر شدن نوک سینه هاست . این امری کاملا طبیعی ست . همین مسئله به طور طبیعی برای خانم هایی که برای نخستین بار حامله می شوند اتفاق می افتد .

 

اندازه ی سینه ها

همیشه سینه های کوچک و صاف داشته ام . آیا ورزشی وجود دارد که به وسیله ی آن بتوانم سینه هایم را بزرگتر کنم ؟

ورزش نمی تواند تغییری در اندازه ی واقعی سینه های شما به وجود آورد . اندازه ی سینه ها به هورمون ها و ساخت بدنی شما که با وراثت تعیین میگردد بستگی دارد . ورزش ممکن است باعث بزرگتر جلوه دادن سینه هایتان بشود ، اما این ماهیچه ها هستند که در کنار درست نشستن و ایستادن شما ، به بزرگتر جلوه دادن سینه ها کمک کرده اند .

مقاله مرتبط: بزرگ کردن سینه با داروهای گیاهی

یکی از سینه هایم بزرگتر از دیگری است

یکی از سینه هایم بزرگتر از دیگری است . آیا می توانم کاری بکنم ؟

این مسئله بسیار عادی است . اکثر خانم ها سینه های دقیقا یک اندازه ندارند و راه حل ساده برای تنظیم آنها ، استفاده از لایه های ابری در سوتین است .

 

 تغییر شکل سینه ها در طول عادت ماهانه

به نظر می رسد سینه هایم در طول ماه تغییر شکل می دهند . آیا این امر طبیعی است ؟

بله ، تغییر شکل سینه ها در طول عادت ماهانه در مورد بیشتر خانم ها امری کاملا عادی است . البته این امر در مورد بعضی خانم ها حادتر است . سینه ها معمولا در دوره ی تخمک گذاری تقریبا دو هفته پیش از عادت ماهانه حساستر است و معمولا پیش از آغاز عادت ماهانه ورم می کند و سنگین می شود . این امر به میزان تغییر هورمون های استروژن و پروژسترون مربوط است که به محض آغاز عادت ماهانه به سطح طبیعی بازمی گردد و همین باعث بازگشت سینه ها به اندازه ی معمولی می شود .

 

سینه های کوچک و صاف

سینه های بسیار کوچکی دارم .آیا در آینده می توانم خودم بچه ام را شیر بدهم ؟

زنانی که سینه های کوچکتری دارند نسبت به زنانی که دارای سینه های بسیار بزرگی هستند ، در شیر دادن به بچه های خود از سینه هایشان به مراتب موفق ترند . اندازه و شکل سینه در این مورد عامل تعیین کننده نیست بلکه تغییرات جسمی که در دوران بارداری روی می دهد ، بیشتر زنان را قادر می سازد که به نوزاد خود شیر دهند .

مقاله مرتبط: تمریناتی برای بزرگ شدن سینه ها

 پروتز سینه

با داشتن سینه های کوچک ، آیا پروتز سینه را پیشنهاد می کنید ؟

عمل جراحی پروتز ، با درد ها و ناراحتی های بعد از عمل همراه خواهد بود . همچنین سینه ها به صورت مصنوعی بزرگ می شوند و بعضی از آقایان از اینکه در رابطه جنسی با همسر خود ، حس و لذت طبیعی گذشته ، یعنی قبل از عمل پروتز را نبرده اند همواره شکایت خود را مطرح کرده اند . پروتز سینه ، احتمال سرطان سینه را افزایش می دهد و بعد از چند سال با تکرار عمل ، باید آن را جایگزین کرد . پیشنهاد می کنیم با بستن سوتین های زیبا و متنوع ، جذابیت خود را حفظ کنید .

 

سینه های بسیار بزرگ

سینه های بسیار بزرگی دارم که همیشه باعث خجالتم می شود . آنها را با عمل جراحی کوچک کنم ؟

هیچ پزشکی ، عمل جراحی را به خاطر چیزی که واقعا بیماری نیست توصیه نمی کند . گذشته از آن ، کوچک کردن سینه ها عملی پیچیده است . نباید بدون فکر و مشورت به آن مبادرت ورزید . اگر مایلید در آینده به فرزندتان شیر بدهید ، باید این موضوع را با جراح خود در میان بگذارید . مجله سلامتی راستینه ، پیشنهاد میکند با اعتماد به نفس بالا ، لباس های زیبا و جذاب بپوشید و از ورزش منظم باشگاهی و رژیم غذایی مناسب کمک بگیرید . شبها برنج نخورید و در وعده ی ظهر ، فقط پنج قاشق برنج میل کنید و نان جو را جایگزین نان سفید کنید .

 

شیر دادن

از زمانی که بچه بوده ام ، نوک سینه هایم تو رفته بود آیا این به معنای نداشتن توانایی من در شیر دادن خواهد بود ؟

این مشکل غیر معمول نیست . نوک سینه های خیلی از دختران جوان چنین است و تا دوره ی بزرگسالی نیازی به توجه ندارد . احتمالا این موضوع بر قابلیت شما در شیردادن تاثیری نخواهد داشت . شما با پوشیدن محافظ سینه در طول بارداری می توانید این مشکل را حل کنید .

 

تو رفتن نوک سینه ها

نوک یکی از سینه هایم شروع به تو رفتن کرده است . آیا جای نگرانی است ؟

باید بی درنگ با دکترتان مشاوره کنید . این مسئله در مورد نوک سینه های بزرگسال طبیعی نیست و لازم است علت آن بررسی شود .

 

تراوش شیر از سینه

۳۰ سال دارم و قرص ضد حاملگی هم استفاده می کنم . هرگز حامله نشده ام ، اما به تازگی از نوک سینه هایم به طور مداوم ماده ای شبیه شیر تراوش می کند . آیا این طبیعی ست ؟

این حالت ترشح زیاد شیر و یا ترشح نامتناسب شیر نامیده می شود . اگر چه شما از قرص های ضد حاملگی استفاده می کنید ، باید مطمئن شوید این روش جلوگیری از بارداری در مورد شما موثر بوده است یا نه ، زیرا ترشح زیاد شیر معمولا به دلیل آبستنی ست .

 

آزمایش خون گرفتن

می دانم حامله نیستم ، اما از نوک سینه هایم شیر می چکد . این مسئله برایم بسیار ناراحت کننده است . در این مورد چه می توان کرد ؟

نزد پزشکتان بروید تا او خون شما را مورد آزمایش قرار دهد و پی ببرد آیا هورمون پرولاکتین در خون شما وجود دارد یا نه . اگر مقدار زیادی از آن در خونتان مشاهده شود ، همین امر علت چکه کردن شیر از سینه های شماست بنابراین به آزمایش های بیشتری نیاز خواهید داشت که به علت تولید بیش از اندازه ی این هورمون پی ببرید . بعضی داروها می تواند باعث تولید پرولاکتین زیاد گردد . اما قرص های ضد حاملگی جزو آن داروها نیست .

 

سایت پزشکی و مجله سلامتی راستینه

نظرات
نام :
ایمیل :
وب سايت :
کد تاييد :
متن دیدگاه :

 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید